Dan' före dan' före doppare dan'

08.00 - "Growing tierd of bedside resolve..." *dunk*

Hatar när alarmet på mobilen ringer på morgonen så då brukar jag bara slå till den,
vilket inträffade även denna morgon, och efter som jag har min gamla mobil (den andra
är på lagning) snosade den tydligen inte som jag trodde...

10.45 - "Jonna, jag åker snart..."

Min syrra väcker mig för hon tycker att jag borde vara vaken när killen som skulle hämta
sina grejor skulle komma, vilket jag också inser är rätt smart, jag vill ju inte sova o missa
att lämna iväg grejor som pappa sålt på blocket dagen innan...

11.15

Okej killen som ska hämta grejorna är här... skönt att han kom när han skulle! (och nej jag
är inte ironisk)

12.40 (?)

Yes Carro är äntligen här, hade väntat sedan 11, suttit o räknat matte för mig själv, nu fick
jag lite sällskap!

16.05

Vi tog bussen in till staden för att shoppa lite innan lektionen som började kl.18
Jag inhandlade en pennvässare för sminkpennor, ett linsskydd till min kamera, tappade bort
det andra och sedan växlade jag ytterligare pengar som jag fått av mamma :)

18.00 - 20.00 Skooooooola

20.40
Hemma igen o packa det sista jag kan packa som jag inte ska använda senare innan resan.
Känns skönt att vara färdigpackad!

23.00
Sitter o avslutar detta inlägg!

Godnatt på er, på onsdag blir det GREKLAND!!!  yesbox




Kommentarer
Postat av: Matilda

snygg blogg :)

2009-09-01 @ 16:08:14
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Millan

Trillade in på din blogg från Mer-Trafik och måste säga att den är helt i min smak! Hittade in till din Bdb också, och jag älskar dina retucheringar, har du gått någon kurs eller är du självlärd? Jag har länge vart faschinerad av retuscheringar och skulle vilja lära mig själv, har du nå tips på hur jag kan gå till väga?Tutorials på nätet eller liknande. Eftersom man inte ser din bloggadress i Mer-Trafik, har du lust att maila eller kommentera i min blogg din bloggadress så jag kan besöka den fler gånger, vore hemskt snällt :)

Vill definitivt beställa en retuschering av dig, ska se till att fota någon någorlunda bra bild på mig först. Ha det jättefint!

Millan

2009-09-02 @ 11:52:50
URL: http://macmillan.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Jättefin blogg! =)

2009-09-03 @ 14:58:50
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: frida

sjukt snygg blogg! :)

2009-09-04 @ 13:40:23
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback