För mycket att göra!

Jag har alldeles för mycket att göra om dagarna så jag inte hinner uppdatera bloggen!
Men igår va jag i alla fall på IKEA och införskaffade mig lite nytt till mitt rum! Jag lägger
upp bilder på det senare.

Idag har jag jobbat det sista "grova" på mammas jobb, nu i framtiden blir det bara ca 5
timmar i veckan, rätt så skönt då jag inte fått vara ledig någonting nu i sommar.

Imorgon drar jag till Peter, Krylbo alltså för er som inte visste det, då kommer jag inte
kunna lägga upp några bilder men ska nog ha med mig datorn för att kunna fixa lite
bilder för att senare ladda upp här, för bilder är väl skoj?

Nu ska jag skriva ut lite bilder, köpt ny ram som det får plats 3 bilder i, tänkte printa ut
lite av mina verk :) :) :)

Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback