Home Again

Nu är jag som sagt var hemma igen, så nu blir det till att gå igenom lite bilder :) här kommer
en bild på vad det är för roligt jag har köpt till min kamera :D


En fjärrutlösare! :D

Detta betyder att jag kan ta gruppbilder när jag själv är med eller att bara vara ego och ta
bilder på mig själv utan att behöva hålla i kameran :) Pappa o jag testade idag också hur
långt bort man kan använda den och när väggen tog i bakom mig gick det fortfarande och
då va han en bra bit bort kan jag säga dig! Så det är nog en ganska bra räckvidd på den :)

Här är en bild till med ingen speciellt syfte haha :P

Hundvalpen :D




Kommentarer
Postat av: peter

haha tönten :P <3

2009-08-06 @ 00:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback