Jobb, kräftskiva och kroppen

Imorse tog jag bussen in kl. 06.50 tvättade lite moppar på jobbet och vek tvätt, tog företags-
bilen och körde till stället jag skulle städa på. Va där ca. 07.45. Städade tills klockan va 11
och drog sedan hem efter jag slängt sopsäckar m.m.
En rätt okej arbetsdag tycker jag, kort och inte sådär jätteansträngande saker att städa!

När jag kom hem var det dags att fixa och ordna, kräftskiva skulle vi ju ha idag!

Min outfit:

Skulle man se mig framifrån skulle man inte alls kunna tänka sig hur jag ser ut från sidan,
jag har då fått en alldeles speciell kroppsform jag! Mina armar ser ut som monster :O men
det gör inget för det är snart innebandymuskler ;)

Detta var då det vi fick mumsa på idag, i slutänden tror jag att jag fick i mig 15st! :) :) :)

Dom största lade vi i botten, dom kostade 100kr mer per kilo än dom andra ;)

Sedan nu sitter jag här i min älskade säng. Jag gillar verkligen mitt rum på kvällarna, riktigt
mysigt om man inte får sällskap av någon spindel vill säga! Men i like my room!

Nytt påslakanset, 8delar (2 påslakan, 4 örngott, 2 lakan) för ca 350-400kr på Jotex.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback