Mini släkt-träff

Träffen
Idag har jag träffat Leif (farmors syskons barn), hans fru och deras barn Emma.
Emma är då min syssling, kändes lite konstigt att träffa henne då jag förra året
fick reda på att hon "fanns". En till syssling liksom :P

Pappa har sagt att vi är jättelika, vilket både hon och jag nekade till men vissa
saker va vi nog ganska lika på, som till sättet, kanske haha blev lite förvirrad där!

Pictures
Imorgon kommer det bilder från hela kalaset, just nu kan jag inte hämta
kameran då den ligger uppe och pappa sover, jobbdag för honom imorgon!

Pruttarnas Paradis
Var nydligen hemma hos Ylva som kommit hem från Alanya, saknat tokmycket!

Det blev först pizza, sedan glass/grädde/banan/chokldsås/maränger, kommer
ej ihåg vad det heter, jag kallar det bananasplit, men sådan är det väl inte? Ylva
sa något annat men kommer ej ihåg! :P

Till detta blev det kex med guacamole, sourcream & unionchips med tortilla(?)dip,
pringles och lösgodis. Vi drack även Coca cola och Trocadero.
NEJ VI ÄR INTE TJOCKISAR Ò.ó
Blev även Ice Age 2, sjukt härligt film, den kommer aldrig bli dålig! =)

Måndag
Morgondagen för mig blir att först dra till stan o shoppa med Peter och sedan
dra till mammas jobb för att jobba lite (har lovat att storstäda där tills ungarna
kommer igen), hon jobbar på en förskola :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback