Shopping @ Internet

Ja nu va det längesen detta hände men tänkte dela med mig lite
av vad jag har handlat :) eftersom jag gillar att handla

Som ni kanske vet är det TOKREA på Ellos, inte riktigt klokt va priserna
är låga på vissa plagg, I like it





Sedan hittade jag en sådan snygg bikini på Nelly, synd bara att det var "vanliga"
trosor, inte riktigt min stil, men ska köpa ett par vanliga svarta sådana där som
man knyter i sidorna, tappat bort vad det heter just nu haha :P



Synd bara att man inte har B-kupa, den va inte alls lika snygg i A-kupa
men men ingenting man kan göra så mycket åt..

Funderar på om jag ska byta ut hela designen på bloggen också, har
ledsnat rätt rejält :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback