Allt och inget

Idag va vi 4 personer på träningen, va förvånad man blir...
2 av dom som inte kom hade hört av sig 5 min innan träningen, 8st hade
visserligen hört av sig att dom inte skulle komma men tydligen inte
tillräckligt tidigt för att träningen skulle ställas in så vi fick plocka sarg och
sådant är ju kul (!) -.-

Imorgon ska jag försöka göra alla läxor som jag har lagt på hög *suck*
Slutar visserligen 11.50 så jag borde väl hinna med lite när jag kommer
hem :P :)

Nu i helgen kommer jag inte träffa Peter för jag har match och sen fyller
Peters mamma år så han kan inte komma till mig :( Men helgen efter det
blir det mys :D Miss You Honey :(



17 Maj 2007 - Love Love Love




Kommentarer
Postat av: peter

haha :D älskar dig <3

2009-03-10 @ 23:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback