Svansjön

Idag har jag varit fyllechaffis åt mor och far min som
skulle på baletten "Svansjön". Duktigt av min pappa
att gå på det tycker jag :P fast han sa också att det
var både första och sista gången. Det säger ganska
mycket om vad han tyckte :P

Imorgon ska vi fira faster min som fyllde 58år 15mars
Det skulle serveras någon slags abborre i matsalen
:S får se till o ha ätit lite innan då jag inte tror att det
blir någon höjdare :P Lyckoosten Peter får annan mat,
han skulle få något kött som va över från i fredags :P

På måndag är det muntliga nationella provet i  Svenska
USCH säger jag bara! jag har inte övat in det sådär jätte
flitigt men det kanske går bra ändå :P

Nu ska jag ligga o kramas lite med Peter o se om jag
får någon puss, det är som att spela på trisslotter
PLÖTSLIGT händer det.. ;D lite spännande sådär :P

Over and Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback