Usch

Jag mår illa och är hungrig, men jag vågar inte äta något :(
Mamma mådde såhär för någon dag sen och det gick över
efter ett tag så jag hoppas att jag har fått samma sak så det
inte håller i sig...

Igår smörjde jag in mig med brun utan sol och imorse visade
det sig att det faktiskt hade gått rätt så bra, sen kollade jag på
mina handflator! OH NOES!
Jag hade tvättat händerna JÄTTENOGA efter, men kom på att
jag hade sovit med händerna på magen, inte bra inte bra!
Så nu är jag orange där, inte sådär jättekul men det försvinner
väl så småningom :)

Imorgon hoppas jag verkligen att jag mår bättre för då ska
mamma bjuda mig på kinamat :) SUSHI :D :D :D

Igår åkte pappa upp till Sälen för att umgås med sina polare,
skönt tänkte jag... men det är faktiskt inte det, det är väldigt
tomt. Även om jag och pappa är oense om det mesta så är
vi ändå väldigt nära varandra.
Jag vill att han ska komma hem så vi kan gå ut i garaget och
dividera om bilen, skrika på varandra för att det inte går någe
bra och sedan krama om varandra när det är dags att gå in
och äta eller sova eller vad vi nu avbryter bygget med.

Jag tror att min största rädsla för att bli vuxen är att jag inte
kommer kunna vara hemma med mamma och pappa jämt,
visst det skulle vara skönt med eget boende och så, men
vi har det så bra här hemma. Vi både lagar och äter middag
tillsammans, sitter och kollar på tv tillsammans på kvällarna,
vi gör sådant som många familjer tydligen inte är så bra på
men det är ju så underbart, varför inte göra på detta sätt?

Nej nu blev det ett långt inlägg så nu ska jag sitta o vara
hungrig istället. Over and Out




Kommentarer
Postat av: peter

haha älskling då :P <3

2009-03-12 @ 11:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback