Felplacerad

.. jag känner mig så grymt felplacerad i mitt liv.

Har ni aldrig tänkt tanken (nu tänker ju visserligen jag rätt mycket men ändå) att det är just NI
som ser genom era egna ögon, varför fick just "jag" se genom dessa ögon.

Jag känner mig som en huvudperson i en film som ingen ser, någon som bara kastar
bort sitt liv, till vadå? Barn, barnbarn, barnbarns barn.

Det måste ju finnas en anledning till varför man är "här"..

någonting man ska göra..



det känns bara fel..


jag tänkte såhär, men Jonna om 10år kanske du är där du vill vara, men
jag är född i Sverige, i Björklinge, egentligen finns jag inte på världskartan
hur ska jag då kunna vara där jag vill vara om 10 år


allt är bara så förvirrande..

Livet är för kort för att slösa bort det, för att vara som "alla andra"
varför har mitt liv inte förstått det, jag sitter ju och slösar flera sekunder,
minuter, timmar varje dag, till vilken nytta?


weirdness




Kommentarer
Postat av: peter

tycker inte om denna emo jonna!:@ (A)

2009-11-10 @ 16:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback