Goodmorning

Idag vaknade jag av något ovanligt,
en massa sms :O

Men det var bra för jag har mycket att göra idag
(värsta timingen också sov typ exakt 8 timmar)

To do list today:

  • Egodag - Som alla andra tänker ni då ;) haha
  • Kratta lite löööööv
  • Räkna matte
  • Sätta på potatis vid 16 (Mammas wish)
  • "Minigratta" Pappa (försenad fars dag, fast mina presenter har han fått)
    Choklad och snällt barn :D
  • Innebandy träning - Riktigt sugen på det idag!!! :D :D :D

Nej nu ska jag klä på mig lite varmare kläder, kallt i huset igen jag som nästan hade vant mig
med värme-"felet" (Vi hade närmare 30grader i huset i typ ett dygn)

I'll be right back ;)
(eller ah om någon timme kanske)




Kommentarer
Postat av: petra

förlåt, väckte jag dig....

har själv vart uppe sen 06.30 så jag fattade inte att man kunde sova vid den här tiden!!

2009-11-10 @ 10:10:42
Postat av: FEchi Da kung

jonna jag vet att du är dåligt på att ta tag i saker..kontakta mig så går vi ut o super så¨löser sig allt!

2009-11-20 @ 23:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback