Monday - Never been a favorite

Måndag igen, ännu en helg som är borta...

Dagen började kl.7 då det var jobbdax,
kl.10 blev det till o handla och sedan hem..

Blidde denna frukost:



Mixa detta måtten är ungefärliga, jag brukar bara köra på känn!:
125 g Ica's Frukt och "Bär till Smoothies" (frysta) jag hade banan och jordgubb
1 banan, lagom mogen, inte grön och inte brun!
2 dl Mjölk jag har röd! :D
1 dl Jokk Bärdryck jag hade svartvinbär- och lingondrycken
1-3 msk havrekli, beroende på hur hungrig du är

Desto mer havrekli desto tjockare Smoothie!



Medans jag drack min supergoda frukost, kommer bli en vana
eller det är nog redan en vana men i alla fall, satt jag och spelade
sims och tänkte att det är någon jävel som sitter och gör samma sak
med mig, så jag va jättesnäll mot min sim idag! :)

Kl. 13 kom mamma hem o frågade om jag ville följa med på lite
shopping, vilket jag aldrig tackar nej till.

Rusta, IKEA, KappAhl och Lindex

Mamma handlade som sjutton (eller nej men mer än mig)
jag handlade 0 saker...

Men jag hade i alla fall på mig min älskade jacka som jag kom på att
folk kanske inte ens har sett?

Så här kommer en bild på den :D och dess ägare -.- möhö



Även om det ser ut som om jag har noll livslust på bilden tycker jag att den
representerar väldigt mycket kamp mot döden!
Check out the cute little pink thing on my jacket :D

Over and Out - eller hej svejs - eller någonting
spela roll..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback