Trollhättan = Lipz, frierier och fläskläpp

För er som inte orkar läsa ;) finns en sammanfattning längst ner...

Fredag
Åkte till Trollhättan, till min älskade Ylva!

Jag va relativt glad när jag anlände, kinesen/japanen som satt bredvid
mig bjöd på skönsång hela vägen (ni vet ju hur dom flesta utav om låter) ;)
tror inte att han upptäckte att jag faktiskt satt bredvid honom och var som alla
andra människor född med öron, eller så övade han till att ställa upp i Idol nästa
år, jag menar någon stans måste man ju börja :D

Sen hade jag en jävla väska som knappt gick o rulla, o den va för stor för att ens
tänka tanken att bära, så jag har nog lite brännmärken i högerhanden för att den
va så jävla dryg -.- men jag va ju hos min honey xD

På stan gick vi väl ett antal timmar, den där karln hon bor med va ju tvungen att
hinna lämna lägenheten eftersom jag är så läskig (A) och det hade han så vi hade
lägenheten för oss själva :D

Det blev till att avfärga och Henna hår, never again! Ylva's hår var täckt med ljummet
bajs, som droppade lite då och då ner på hennes axlar. Det går knappt att beskriva det,
när det droppade ner i badkaret och nuddade vatten, blev vattnet gult, sådär det bara
blir av riktigt äckligt bajs...

Resultatet blev i alla fall väldigt bra :D skitsnygg vart hon i sitt nya hår, orange med gula
fläckar :D yeah!

Blev tårar och elaka ord från den där Ylva och dagen efter handlade vi hårfärg på Åhlens,
hon sov btw med mössa på sig den natten, eftersom den där M skulle komma hem, då kan
hon ju inte visa sig sådär snygg, han kanske får för sig något då ;) haha

Sjuk kul hade vi när han kom hem, eller ja i alla fall jag som va pigg, Ylva vart mindre glad
då han vägrade gå o lägga sig (full o jävlig)

*dörrsmäll*

M: Öh hallå hallå hallå hallå hallå hallå (eller vilken hälsningsfras han nu använde)
Y: ehume..?
M: Häääääääj, *babbel babbel babbel*
(Kissnödig men vill inte gå upp o hälsa, han kanske bli rädd o slår ner mig :O, haha)
M: Öh Ylvert din kompis eldar i vardagsrummet
J: Hahahahahahahahahahahahhahaha
Y: Hahahhahahah näe

När M va ute o rökte passade jag på o snodde Ylva så hon låg gömd under mitt täcke,
inte fan märkte han det när han kom tillbaka eller utan låg o pratade för sig själv där inne!
HAHA

Lördag
Aja dagen efter fick jag i alla fall ett halvt hej från den där M, haha hoppas han läser o blir
lite "tyken" (använde jag det där rätt nu?) haha

Sen drog han iväg o jag o Ylva fick lite lonely time, det blev hårfärgning och filmen Dumpad
så jävla skön!

På kvällen blev det till att fixa till sig för vi skulle ju till Lipz (fick dock ringa ett antal gånger
för att få tag i stället o fråga om vi fick komma in, tillslut svarade dem och gav oss klartecken,
scoooooore!)

Förkrök hos M med hans kompisar, lite udda sådär ;) haha o sedan drog jag o Ylvert till Lipz
strax efter 10, är det inte konstigt att dom öppnar så sent :S

Baren var våran och vi rockade verkligen loss den kvällen, så jävla skoj

Var till och med en som friade lite fint till mig men sa senare själv att jag skulle glömma bort
honom för jag hade nog en bättre pojkvän nu haha



BTW FAN VA JAG SKRIVER NU DÅ :O (Ylva klagade på att jag va så inaktiv tihi)

Aja kvällen vart sjukt lyckad, den där M visade sig vara en kanonkille, grattis till dig Ylva! :D

Fast det hände ju en liten grej där i slutet, Ylva och jag skulle leta efter en viss person som M
påstod hade däckat i en buske, vi hamnade i en återvändsgränd och Ylva fick för sig att ta sig
en liten simtur där i busken.

*I belive i can flyyyyyyyy...... dunk*
sådär beskriver man bäst den situationen

Killen på andra sidan såg rädd ut o sa till Ylva att hon blödde
men nej nej hon blödde ju inte enligt henne nej

Y: näää... FAN JONNA JAG BLÖDER!

Som tur var såg jag fel vid första titten (trodde jag såg hennes tandrötter genom tandköttet)
det var bara en liten skinnflärp som satt lös (bättre det än en tand) hennes läpp blev lite blå
på insidan och Ylva såg numera ut som en snusare (nej då det syndes knappt!)

Söndag
11.03 skulle mitt tåg hem avgå från stationen, 11.03 plockade jag ut min biljett, 11.04 grät jag
floder då jag missade mitt tåg! Jag blev härmed 421kr fattigare för nya biljetter, satt fint med
baksmällan ;) haha

Istället blev det en 2 timmars lång bussfärd till Skövde, fick sitta bredvid en illaluktande
uteliggare en bit på resan, bakis som jag var blev jag rätt så illamående, kiss och alkoholdoft
är inte sådär jättebra i dessa tillfällen!

Sedan blev det x2000 till Stockholm i en vagn som var felbalanserad, alltså flög vi runt som
vantar där inne i kurvorna, jag fick sippa efter luft ibland då jag kände hur spyorna ville komma
ut, jag klarade mig!

Jag som tidigare berättade om min väska som va så snäll ångrade än en gång valet då jag anlände
på spår 18D i sthlm och skulle till spår 3 för att komma hem, Usch säger jag bara aldrig mer!

Nästa gång ylva då får du fan komma hit! haha ;)

Sammanfattning:
Sjukt bra helg med bästis!
That's all you need to know!



Ylva, M och dom andra som känner sig träffade
Tack för denna gången, hoppas ni hade en lika kul helg som jag




Kommentarer
Postat av: Ylva

hahha shit.. kan inte sluta skratta :D

nää jag blöder inte:O

2009-10-12 @ 23:04:33
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback