Arbetsdag x2

Jobb 7.30 - 13

Mamma hämtade mig efter jobbet och vi drog till Fullerö och handlade lite blommor och
jag fick/handlade (vet inte vem som betalar det haha) tre st sådana här gammaldags
flaskor med lock som man "spänner fast", you know what i mean? i xxs size :D jättesöta

I dom är det svart glaskross så dem fick lite fräg (:

SEN har jag jobbat i trädgården hela dagen

Först släpat en massa kvistar som ska "tuggas" sen, men först sorterade vi dom, så nu
ligger dom i högar!

Sen har jag fixat till en trälist som låg totalt jättesnett, eller den typ "vickade fel" men nu
är den så fin så :D

och till sist krattade jag landet och flyttade alla jordgubbs-skott så dom låg rätt :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback