Finally Friday

"....det är dags för fredags myyyyyyyys!"


Yes, nu är det äntligen fredag och helg. Denna vecka har inte varit speciellt underhållande, eller jo haha idag fick jag ett weird sms:

"Hej, Allt bra med dig? Skall du med på maskeraden nästa lördag? Vet du vad du skall ha på dig, jag har en liten idé men den är lite kinky ;) Kram Jonas"

Jag började garva lite lätt för mig själv och undrade vem fan det var, smsade och frågade och fick till svar:

"Oj nej förlåt. Måste skickat fel. Pinsamt!"


Då blev jag en glad Jonna för då hade någon blivit generad och sådant är roooolit! :D :D :D


Men men, roligare än så har jag inte fått idag :/



Idag ska vi grilla ute för första gången iår, så jävla gott :D älskar kolgrillat kött, sen ska vi nog äta sallad till, men champinjoner, sådant är nice med !!


GLAD JONNA IDAG, saknas bara en grej eller nä två.

1. Dennis, mys mys mys mys mys mys mys mys :D
2. Ylva, hade kunnat blitt filmkväll ikväll ju, eller en promenix och testning av Märtha ;)




PLUS! Att jag har jobbat min sista fredag idag :D Scooooore!




Kommentarer
Postat av: Ylva

saknar dig med hjärtat :) <3

2010-04-17 @ 09:23:24
URL: http://anotheryou.blogg.se/
Postat av: alexandra

kan ju säga att jag fått EXAKT samma sms.. och det är många fler som fått det :p

Är väll någon som har skittråkigt!

2010-05-10 @ 19:55:36
URL: http://alixf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback