Late

Sitter här mitt i natten, huset luktar fortfarande blä efter att pappa eldat upp en popcorn
påse med hjälp av micron, hur han nu lyckades med det...

Idag har jag sett Avatar för första gången idag, hade nog koncentrerat mig mer om jag hade
sett den ensam (förlåt ylva) men tycker det är svårt o se en ny film fokuserad om den
andra redan sett den :P så jag får väl se den ensam imorgon igen

Sist men inte minst sitter jag och tycker så extremt synd om mig själv
ni som inte har eller har haft ett distansförhållande vet inte hur extremt jobbigt det är att
vara ensam och bara träffa den man älskar ca 2 helger i månaden.

Men eftersom jag väljer efter person och inte efter avstånd kan det tyvärr bli så ibland,
men desto gladare blir man när man ses, men lite oftare, lite närmare hade inte skadat.

One Day
Our Day




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback