My Weekend!

Min helg har spenderas i Jönköping/Habo hos min Dennis. Åkte dit på fredagen så jag
var där ca 15.30 och blev upphämtad att nästan blåst bort, förfärliga stormar MEN
soligt (: Vi stannade nere vid en strand, riktigt mysigt fast jag var väldans kissnödig så
någon längre visit blev det inte!



Sen drog vi vidare hem (: Kvällen bestod av nötter, vindruvor och filmen Sandor Slash
Ida, som faktiskt är rätt bra. Den natten sov jag inte speciellt gott, någon gång innan kl
03 på natten drog Dennis iväg o jobbade. Kändes väldigt ensamt efter det :/

Vaknade sedan kring 7.30 och bestämde mig för att röja upp lite i rummet tills Dennis
skulle komma tillbaka, runt 9 i think.

Placerade ut sakerna jag hade haft med mig också. Fotoramen med ett av arbetsproven
som är en avbildning av Dennis och våran nallebjörn :D



Smygfotade även en bild av Dennis när han var 9år, dock har han inte förändrats
speciellt mycket va ;)



Efter att han kommit hem bestämde vi oss för att äta frukost på deras café/konditori
som jag inte varit vid tidigare, bara sett det från baksidan haha :P men har alltid varit
nyfiken på hur det såg ut, och om det fanns något gott där inne :D



Blev en räkmacka och en stor kopp med té, riktigt gott, och riktigt mysigt Café måste
jag säga. Me like!

På kvällen den dagen gick vi på Bio, Clash of the Titans i 3D, rätt coolt det där med 3D
fast ibland blev man lite snurrig i bollen, och alla bilder blev ju inte sådär perfekta som
man hade hoppats på men helt okej. Filmen i sig var sämre än jag trodde bara för att
jag trodde att den skulle vara lite mindre Sci-Fi. Men helt okej den med! Trailer:



Det var ren kaos inne i Jönköping då HV-71 hade gjort sina fina insatser, puh va mycket
folk som sprang runt och livades.

Söndagen slappade vi mestadels, och såg Apocalypto via Voddler, andra gången jag ser
den filmen tror jag, lite sådär små-så ibland men helt okej film (:

kl. 13.55 Var det dags att säga hejdå men Dennis kommer upp hit på torsdag så det är
inge synd om mig! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback