Promenix

Idag har jag varit på promenad

Denna rutt blev det:



Tid: 01:13:53
Distans: 8.65km
Medelhastighet: 7.0km/h
Energi: 608,7 kCal

(använt Tracker på mobilen, Sony Eriksson Applikation)


Annars idag har jag inte gjort speciellt mycket, största syrran o hennes familj kom
på middagsbesök så det blev till o träffa dom.

Sen har jag mest suttit framför denna tomburk för att göra kartan över, haha sjukt
jobbigt, men nu är den gjord och jag kan använda den efter varje långpromenix för
att rita upp vägarna jag gått (: (som om det skulle vara intressant, men äsch)





Kommentarer
Postat av: Frida

Sv; Ährs, forsränningen har jag aldrig vart så intresserad av. Så länge det fortfarande går att dricka alkohol och rulla i närmsta backe så är jag nöjd :DD

2010-04-19 @ 18:22:11
URL: http://fridagb.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv; Hur kan man veta hur vädret blir 2 veckor i förväg? :o Det hinner ändra sig :::D

2010-04-19 @ 18:27:03
URL: http://fridagb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback