Tooday

Checklist på vad som gjorts idag (orka skriva vanligt)

Dennis
[x] Godmorgon Puss
[x] Godmorgonkram
[x] Blivit skrämd av
[x] Skjutsat till bussen
[x] Börjat sakna

Bilen
[x] Tvättat utvändigt/invändigt
[x] Fixat framhögtalarna

Trädgården (härligt med sol!)

[x] Sopat bort allt grus från gången
[x] Klippt bort döda blomstänger
[o] Rensa i Landet (gjort lite)

Odla/Så (pappa som pillade i jorden jag var lat)

[x] Vaxbönor
[x] Brytbönor
[x] Salladsärtor
[x] Brytsockerärtor (Sugarsnaps)
[x] Västerås Gurka
[x] Röd Chili/Paprika (Jamaican Bell)
[x] Vanlig Röd Paprika
[x] Spräcklig Pumpa

Internet
[x] Bloggat
[x] Lagt upp bilder
[x] Lagt upp filmklipp
[x] Sen sådant som jag gör varje dag

Shoppat
[x] 2st Plåtburkar för förvaring
[x] 3-pack Korgar
[x] Syoss Hårspray
[x] 2st Fotoramar
[x] Ansiktshandduk
[x] Toaletthandduk
[x] New Moon DVD
[x]  Rostbiff/Potatissallads Baguette med Fanta
(min frukost haha)

Hur kunde jag glömma!?!?!?!
[  ] Vitt linne


INTRESSANT VA :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback