22kvm

Äntligen har jag fått massa uppgifter om min lägenhet, samt att jag har betalat min hyra
så nu är det bara att skriva på kontraktet och hämta nyckeln. Jag och mamma gör nog
det på måndag då hon är ledig ! (:

Min lägenhet, lite weird planlösning men i like it!



(klicka för större)

Jag hoppas att min säng får plats, tror att jag ska ställa den intill fönstret, om den inte
får plats där mitt emot kokvrån, det visar sig, för lägenheten är ju faktiskt dubbelt så
stor som mitt nuvarande rum, och där har jag fått in väldigt mycket...

Fick även mail från kåren att älskade Dennis får komma och sova hos mig hur
mycket han vill, blev hur glad som helst över det beslutet!

Jag ska minsann bjuda dig på hemlagad romantisk middag (om det skiter sig finns det
nog någon pizzeria i närheten!)



Hur ska jag hinna med allt!?

Många som jag vill bjuda in i min nya lägenhet, och ni vet vilka ni är!



Sen har jag också varit duktig och fixat en massa saker:

* Adressändring
(ni som jag faktiskt känner ska få ett fint kort!)
* Folkbokföring
* Hemförsäkring
* Tv-Avgiften (det trodde ni inte va!)



Nu ska jag photoshopa lite för att se hur mitt skrivbord kommer se ut
efter att jag målat allt som ska målas, den läggs nog upp i min Photoshop blogg
sen kan jag tänka mig (:

Hej så länge




Kommentarer
Postat av: Norgud

Jag väntar mig ett kort med adressändring snart då, så jag vet var jag ska parkera ;D

2010-08-18 @ 00:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback