Det blev inget Gävle...

.. men det blev en runda på Media Markt som resulterade i en sådan här:


LEXMARK IMPACT S305


sen blev det även en liten runda på IKEA, vi hittade ingen osthyvel denna gången heller
men vi hittade en hylla som min tv kan stå på, en sådan här för att vara exakt:



Den har en höjd på 80cm så nu kan jag se tvn från sängen utan att behöva flytta täcke
och fötter och allt som är ivägen för att kunna se texten, GULD!


Just nu installerar jag XP på faster Nettans dator och hoppas att den överlever,
tror inte att det var denna verision den hade tidigare så förhoppningsvis kanske
den blir snabbare på samma gång!

Det var allt för mig, just nu i vart fall!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback