Flytt städ....

Ända sedan i måndags har jag städat inför flytten, nog för att jag inte ska flytta förens
den 16:e MEN tro mig i mitt rum är det inte lätt att sortera ut sådant man ska ha!

Ser för tillfället ut såhär:
(jag har alltså kommit en bit på vägen!)


(Klicka för större)

Har också räknat ut att mitt rum är cirkus 11.3 kvadratmeter och att det betyder att jag
nästan kommer få en lägenhet som är dubbelt så stor, inklusive kokvrå och badrum då..


Funderar även på om jag skulle behöva en till flyttkartong, känns som det..
Har packat 4st överfulla nu, dock inte så tunga men ändå!




Nu över till något annat, ska nog göra en liten miniblogg bredvid denna där jag lägger upp
ALLA retuscheringar jag gör (original + retusch), eftersom folk ibland bara vill se sådant
och inte läsa om mitt liv ^^



Nu ska jag städa mer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback