This Day

Idag ska jag och pappa dra in till stan, först ska jag hämta sådana där pluppar på
IKEA sen så ska vi in till MediaMarkt pga min skrivare..

Betalade 899;- för den och nu igår kom det ett reklamblad med samma skrivare
och då kostade den 699;- utan att det stod något om prissänkning eller någonting
sådant, så det får pappa fixa :D haha

Sen så ska han in på systemet för att köpa lite gott tills ikväll, jag klarar mig för
jag hittade 3 ölflaskor i mitt rum xD SCORE haha eller någonting sådant där...

För ikväll ska vi ha liten minikräftskiva baktiskt (:

Svenska egenkokta Signalkräftor :D (om ni inte visste det så finns det att köpa
levande om man tycker att det är godare att koka själv!)



dock verkar dom på bilden vara flodkräftor pga att dom saknar starka vita
markeringar precis där lilla spetsen av klon börjar "växa". Saknar faktiskt
flodkräftor som vi alltid åt förr men kräftpesten är ju en pain in the ass :O



Over and out, nu har nog pappa brådis ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback