Irriterad Jonna

Fick även betyg idag för en kurs som avslutats, blev dock både chockad och irriterad.. vi får 4 olika betyg för denna kurs och det visade sig att jag fick Fx på två av dom och jag kan verkligen inte veta varför!?

Fx = Att aldrig har varit närvaro eller att man har slutat att närvara på kursen innan halva kursen är klar.

(säger man "närvara" haha lät jättefel!)

Det konstiga är att jag har fått A och B (höga betyg) på dom två andra och dom har varit i samma veva och jag har max missat 2 lektioner, så jag har definitivt varit med över halva kursen...


Har i alla fall skickat mail till en lärare (dock ingen av dom som betygsatt allt det där, för jag vet inte vilken/vilka jag ska kontakta) hur jag ska gå till väga.. För detta var ju inge bra!

För jag VET att jag har varit där och gjort det jag ska, så det så :( sad Jonna




Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ta och snacka lite med dom däringa lärarna eller vill du att jag ska komm upp?? och hjälpa dom lite på traven!

2010-12-03 @ 13:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback