Saturday Disaster

Precis som rubrien lyder så var detta en helt katastrofal dag.. Började med att jag fick stå ute i evigheter och vänta på olika bussar för att ta mig till samlingsstället innan match. Hur tjurig blir man inte av det?

Sen gick matchen skit, blä och bajs. Förlorade med 5-1 och vårat mål kom när det var typ 15 sekunder kvar av hela matchen, vi slapp i alla fall vara mållösa..

Jag är stressad idag av ingen anledning, inte någon jag kan komma på i alla fall

PLUS

att jag nyss fick skittråkigt ÅHHH!!




Imorgon bär det i alla fall av till Uppsala, Björklinge, mama o papa! Sen blir det släktmiddag med mamma, pappa, farmor, faster, systrar, systerbarn och man. Ska bli kul att träffa alla igen.

Blir dock en kort visit, drar hem igen på Måndagen för träning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback