Saturday Fever!

Idag vaknade jag tidigt, av världens huvudvärk, typ migrän! Men jag får väl skylla mig själv, för igår var det ju utgång.. Tog en tablett och sov vidare. Nästa gång jag vaknade, under förmiddagen, så var det för att det ringde på dörrklockan.... WTF!?

Sprang in till toaletten och hämtade morgonrocken.. öppnade dörren och kunde inte riktigt placera vem det var.

Han lät precis som min granne Joel och var väldigt lik men jag kunde inte få det till Joel.

Han: öh oj, ehum, kommer du vara hemma ett tag till eller?
Jag: *tyst ett tag* öhum jo
Han: Va bra för Joel glömde dom här hemma *håller upp ett par nycklar*
Jag: okej... mm
Han: Ah men Joel kommer nog om typ en timme så..
Jag: öh mm ah eh jag lämnar den till han då..

Stressigt blev det för jag skulle ju på skottskola och när det bara var typ 40min kvar tills bussen skulle gå ringde Joel o sa att han var påväg. Jävlar va snabb han var! Men det var bra för jag var stressad..

Jag skyndade och fixade till mig, packade väska och allt, sen halvsprang jag till bussen.. men jag kom inte med den. För jag hade inget busskort!!! Jag blev av med mitt busskort igår, på den korta biten mellan min lägenhet och busshållplatsen.. JÄVLA SKIT! ja någon lycklig sate har väl hittat den och varsågod, åk gratis i typ 20 dagar till! Usch så sur jag blev

Jag som verkligen ville på skottskolan! Men det kanske var bra att jag inte kom iväg, då kunde jag vara hemma och vila lite.. Skönt faktiskt!



Fick även mitt första julkort igår! Av farmor :D med en liten slant i, så det tackar jag för!

Åker ju hem till Björklinge imorgon så jag hoppas att mitt brevfack innehåller lite skoj när jag kommer tillbaka hit, den 26:e.. post är alltid skoj! :D



Tror att jag ska äta lite Hallonkräm nu, så himla gott NOMNOM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback