Shopping

Idag har jag gjort nödvändig shopping, först drog jag till stadium där dom hade erbjudande på everests underställ. För när det är såhär jävla kallt fungerar inte bomull, INTE ALLS! Helst skulle det vara ull, men jag tror att detta sliskiga material funkar nästan fullt lika bra! :D

Köpte även ett läppbalsam som faktiskt fungerar sjukt bra mot "vinterläppar", det ENDA som jag tycker funkar faktiskt. Anledningen till att jag var tvungen att köpa ett nytt var att jag tappade mitt andra igår på träningen och det finns nog inte längre nu och skulle det finnas kvar så skulle jag inte våga använda det, för de kan ju vara antastat ^^

Väldigt synd att just detta "minted rose" har utgått från sortimentet, men det finns andra i den serien. Dock gillar jag detta bäst då det är mint i. Känns som om det läker fint haha så vill ni ha ett sådant dra direkt till KICKS och köp! Jag köpte det sista på Kicks i Gävle.. sry ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback