20år, 56 år och Alla <3-ans Dag

Jahapp nu kommer det en liten sammanfattning av helgen då (:

Lördag:



Jonna 20år, hemska bilder togs direkt på morgonen, vet inte om jag ska bränna upp
mor och fars kamera eller om jag kanske någon gång i framtiden skall våga visa
dom! ;)

Började med att man fick besök av en Niklas som man aldrig träffat förr, lite udda
sådär på ens födelsedag, men det var trevligt och tårta gick det åt ^^ haha, nej men
jag som är så folkskygg nu måste jag väl ha varit duktig i alla fall, måste ju försöka
nu när man är "vuxen" :P

Senare ramlade flickona in, Caroline, Jenny och Viktoria.. Tacos stod det på bordet
och bye bye till den felparkerade Niklas som höll på o slå ihjäl sig på vägen ut...

Dock blev det inga bilder på självaste partajet, men nog allt fick jag med alla fyra på
bild, tyvärr inte Vickan's ansikte -.-

And here they are:



Magen fylldes med en massa Tacos, senare med en massa godis och till sist med en
massa tårta..!!

En helkväll med skoj helt enkelt, och självklart en massa prat :D



Söndag:

Mamma 56år och gemensam fest med mig! Smörgåstårta och tårta, mömsfillibabha :D

och här har ni en liten del av familjen KnAs :D

GRATTIS MAMMA :D



Knäppte en massa kort på alla gäster också, men orkar inte sortera dom bilderna just
nu, för det var en MASSA :O

Här är den smarriga smörgåstårtan, dock såg den inte lika god ut som den var...!!



Massa trevlans folk här idag, tack och tack för det, fina presenter blidde det också, me
like haha :P jag är som en 6 åring på julafton typ :D

and

*trummslag*

duru dum duru dum duru dum duru dum duru duuuuuuuuuumpadumpboom!

Presenter: (tihi)

Fiiiirst up, CANDIIIIIIII!!


1. JamJam-Godis, hur gott är inte det då!? Plus att det ingick en present till, att göra
något tillsammans med dom som gav mig detta :D - Jenny och Vickan

2. Sådana där underbara goda underbara jättegoda chokladgrejor - mor o far

3. Löööwly Hjärtan, nom nom - Caroline

4. Chokladros, "hur ska jag kunna låta denna vara fin!?"  - Caroline




1. Elvisp av min favvoserie O.B.H Nordica Chilli :D har sen tidigare, brödrost
och brödgrill :) - Faster Nettan

2. 4st Plockskålar, nu har jag 4st svarta och 4st vita :D - Gudmor och Gudfar

3. 4st Assietter, bara 1 kvar tills ett dussin :D - Mainy, gammal favvogranne!



1. Glasgroda med spegelfat, mamma säger att man ska kyssa många grodor innan
man hittar sin prins, men detta är ju en prinsgroda :D - mor o far

2. Ljushållare a la hjärta :) - mor o far

3. Pengar :D :D :D - farmor

4. Biobesök Eclipse (3:e i Twiligt) ;) - systeryster Linn

5. Prison Break Säsong 4! Äntligen, så jag har väntat! - mor o far

6. More Money ;) - moster Ingalill och kusin Jonas säkert kusin Johakim också men han
var tyvärr inte här :(



1. Presentkort Stadium, PERFEKT, nytt bälte :D - mammas barndomsvän Elisabeth

2. Ansiktsmasker :D - felparkerade Niklas (haha förlåt)

3. Mascara, me like! - familjen Eriksson

4. Kan inte förklara vad det är, men man ska ha den under sin foundation och den gör
så att man får ett "glow", lite it a lot - familjen Eriksson

5. Presentkort Carlings! Baggyjeans here i come! - mor o far

Sen såg jag att jag missat två grejor, mera pengar från Ingalena och Anders (: och triss-
lottor från Malin, vann 2x25kr :D :D :D
Jag har säkert glömt något mer -.-

Tydligen väntar det mer paket, men det får jag prata om senare :D



en sak till



DU ÄR SÅ SÖT DENNIS :D :D :D




Kommentarer
Postat av: peter

grattis till dig och lisa :)

2010-02-14 @ 20:54:48
URL: http://piidde @ bdb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback