The Weekend

Torsdag:

Natten till denna dagen mådde jag inte alls bra, låg vaken mellan 4 och 6 med magont
och illamående, eller hunger, kunde inte riktigt bestämma mig, men bra mådda jag inte.

Vaknade sedan upp på morgonen och kände mig utmattad men hyffsat frisk, började på
jobbat kl. 9..

Kommer till jobbet, är där 30min och berättar sedan lugnt och stilla för dom andra som
jobbar där "jag tror inte att jag mår riktigt bra..."

Dom tittade på mig som om jag vore något från yttre rymden, bad mig att hålla mig borta
från dom för att sedan säga att det är okej för mig att gå hem, vilket jag gjorde..

En halv banan och lite sömn senare, eller ja mycket senare, fick jag besök, även om jag
faktiskt sagt att det var på egen risk med tanke på att jag var sjuk, men jag tror inte att
jag hade så mycket att säga till om, Dennis ville helt enkelt träffa mig, och jag menar vem
vill inte det ;) hahaha

Det blev en lugn kväll, jag gjorde väl i princip allt jag kunde för att försöka intala min kropp
om att jag vägrade vara sjuk och jag tror att jag lyckades...

Fredag:

Blev till att sova länge, ensamma hemma så ingen som väsnades, eller jo på
morgonen men vi somnade snabbt om. Magen var mycket bättre och allt kändes bra!
Weeeii

Fast jag tror inte att det hände så mycket den dagen, jag kommer i alla fall inte ihåg
någe speciellt..

Lördag:

Sova rätt länge idag med, sen bar det iväg till Innebandymatch, bara kika, min tå mår
fortfarande inte bra -.-  måste nog göra någonting åt den om jag vill spela mer denna
säsong :/ tyvärr..
Haha kul att jag inte kommer ihåg så mycket om denna dagen heller, funderar starkt på
ifall jag sov hela helgen :P jag vet att det kollades på film, men jag kommer inte ihåg
vilka, eller jo några men ah jag vet inte :S

Söndag:
Hemgång för Dennis.. 14.55 gick bussen in till stan och 16.09 (tror jag) gick tåget mot
Stockholm. Hatar sådana där "Hej då"-grejor.. sjukt jobbigt, men men man är ju tvungen.

I väntan på bussen inne på stationen hände det märkliga saker, utsattes för en alkis
som sade att det skulle bli gott med svenskt kött (han var nog finne) och sen satt han
och illustrerade med sina händer hur han skulle skära upp en människa med morakniv
:S då beslöt jag mig för att lämna stationshuset och ställa mig ute i kylan, fy satan så
kallt det är ! USCH!!

Väl hemma städade jag mitt rum lite och gjorde det myspys, för att bädda ner mig med
datorn, helt plötsligt ringer Dennis (långt efter att hans tåg från stockholm skulle avgått)

"Du.. är det okej om jag kommer tillbaka?"

Hans tåg var försenat och han skulle inte kunna komma hem... även om jag tyckte
synd om honom blev jag lite glad, för jag menar, jag sover inte gärna ensam ^^

Klockan cirkus 20 rullade jag in på stationen för att hämta upp honom, och nu kommer
det viktigaste med hela detta inlägg.. eller i alla fall för mig..

Han hoppade in i bilen, tittar in i mina ögon och vad har han i handen.. jo en ros :D

Hur sött är inte det :D tihi..

Måndag:

06.35 imorse, gick bussen och han försvann igen, han skulle vara hemma hos sig kl12,
och han är fortfarande inte hemma, (16.00.. fast snart så!)

nej nu har jag ordbajsat tillräckligt
eller jag menar
nej nu ha jag odbajsat tilläckligt :D



Dennis: "öh va fan ta bort bilderna.. eller ah den där funkar *pekar*"
Glöm att jag tar bort någon :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback