??

frågetecken..

eller?

jag vet inte

jag vet ingenting

det enda jag vet är att för tillfället

tänker jag för mycket

jag tänker på allt

och ingenting

mest ingenting

i alla fall ingenting vettigt

eller?

jag har ingen aning

det kanske är vettigt

det kanske är någonting man borde tänka på

eller så är det någonting som man inte borde bry sig i

men

hur ska jag kunna veta

vad jag vill

vad jag kan

vad jag kommer göra

säga

tänka


jag blir bara så förvirrad


men egentligen är jag inte det

inte förvirrad

för jag tänker ju inte på något vettigt

eller?

om någon frågar mig vad jag tänker på

kommer jag inte svara

för jag kommer inte på en enda sak som jag tänker på

inte just nu

inte sen

kanske aldrig?


för mycket fritid just nu

fast det har jag väl alltid haft

för mycket tid att tänka

men jag har aldrig tänkt såhär

så mycket

så lite?

ingenting

allt

..

?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback