Måndagskväll

Sitter här nu med mina tandskenor i munnen (testar på att bleka tänderna, för er som inte
visste om det, gjort det typ 5 ggr nu typ :P)

Såg nyss filmen "Funny People"... ska inte en komedi vara rolig?

Jag skulle nästan kanske kunna gråta till filmen, eller nej, men den är väldigt tragisk,
men jag tror att jag gillar den ändå ^^

Imorgon är det jobb, dock inte så länge 08.30 -
13.00 så det är rätt skönt ons-tors är värre 7-15 -.- men på torsdag kommer Dennis så
då får jag lite skoj i helgen ändå, för denna helgen som var sög rätt igenom.. faktiskt.

Just nu sitter jag och väntar på Paradise Hotel.. fråga mig inte varför för det vet jag inte,
tycker väl om att titta på pinsamma människor kanske :P men men det var väl allt.. hmms




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback