Antagen till Gävle




Creative Computer Graphics

Statistik enligt www.vhs.se

(ant. = antagna)

Sökande:
186 (50 första hand)
Platser:
30 (30 ant.)
Behöriga:
122 (av 186)

Arbetsprov:
3 ant. (6 behöriga)
BI (mv 14.90):
15 ant.  (103 behöriga)
BII (mv 15.55):
1 ant. (18 behöriga)
BIII (-):
0 ant. (1 behörig)
HögskoleProvet (0.6):
11 ant. (42 behöriga)



Jag kollade vidare lite på antagningskrav osv och insåg att jag aldrig skulle bli antagen
till Skövde. Snacka om att den linjen var populär iår men jag är relativt nöjd med
Gävle :) trivs jag inte får jag söka nytt tills nästa höst!

Här är mina meritvärden ochhögskolepoäng (kom alltså in pga Högskoleprovet) :

BI:
-
BII:
mv 14.81
Högskoleprovet:
0.7



Imorgon blir det till att följa med pappa till bilprovningen för besiktning av Bettan,
hoppas verkligen hon går igenom denna gången!

Sen på Onsdag bär det av till Göteborg med Jenny och Viktoria, två nätter stannar vi
där och ska minsann göra Liseberg osäkert! :D

Därefter drar jag ner till Dennis på Fredagen och förbereder resa ned till Skåne (!!!!)
så underbart inte varit där på hur länge som helst känns det som! Kära kära Österlen!

Så nu måste jag nog sova för jag ska vara i stan senast 7.55 imorgon...


Natti!!



Dennis Halvardsson
Kärlek övervinner allt
Jag tror på oss
v




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback