Ensamheten

den tär, värre än vanligt..

det är så lätt att "bara vara" när jag är med dig
så svårt att verkligen ta på vara tiden

jag tänker alltid att dagarna är många
men slutar alltid med tanken
"varför går tiden så fort..."

det känns som om jag alltid är utan dig
som att du alltid är sådär långt bort
som att allt jag får är att höra din röst

ensamheten

den är här
tillsammans med mig
instängd i mitt rum och mig
kommer den någonsin att försvinna..

jag längtar tills den dagen jag inte längre behöver längta
den dagen jag vet att snart kommer han hem
snart kommer vi sitta vid samma bord och äta middag
att vi på kvällen kommer att lägga oss till samma film
i samma säng

i våran säng

jag vill så mycket
men så lite kan göra

det är inte kul längre
2 veckor är inte kul
4 veckor...

2 veckor är det nu
det känns som en ren evighet
en evighet utan dig

ensamheten tar över



Dennis Halvardsson
du ska veta att mitt
hjärta kämpar för dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback