Tisdag

Idag har det varit en alldeles vanlig tisdag, ingenting speciellt har inträffat.

Vaknat, Jobbat, Ätit, Städat, Slipat/Spacklat, blekt håret lite mer...

dock fick jag ta ur blekningen tidigare andra gången idag pga att min hårbotten höll på
att dö! Men men jag får väl bleka vid ett senare tillfälle, nu måste jag bara vara flitig
med användandet av silvershampoo och balsam samt min silvertoning!





Imorgon ska vi till kyrkan med jobbet för att klä, resa och dansa runt
midsommarstången, tror att barna kommer tycka att det är jättekul!

Nu ska jag kolla på en film som damp ner i brevlådan idag (9kr på cdon.com + frakt)
nämligen Sex and the city, längtar tills 2an kommer ut på DVD, vill ha dessa två i
min DVD samling! Skall senare även skaffa samlingsboxen (:

Natti alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback