Tooday

Godmorgon (lite sent)

Nu först idag ska jag springa 15min, skönt att vara ensam hemma också (dom andra
drog till staden för att shoppa lite)...

Sen ska jag ut och slipa/spackla lite mer på bakspoilern på min kära bil, och designa
en text som ska byta ut "dynamics" på vindrutan. (det ska självklart stå Betty Manson)

Bilder och sådant på vad jag sysslar med ute i garaget kommer nog komma upp sen.

Och såhär så Bettan ut när hon precis kommit hem från bilprovningen med en massa
fel ): Dom tyckte inte att man fick åka runt utan bakspoiler plus att jag o pappa måste
göra om hela bromsanordningen för sist vi gjorde det (i våras) fick vi inte tag i några
nya packningar, så därför hade tydligen massa failat sig med bromsarna (hela 4st
ettor fick vi för bromsarna!)



Bilden under syns Dynamics (bild från 2008 tror jag)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback