Idag är det min dag.. lite i alla fall

Tillbaka till jobbet idag efter 2 (1½) sjukdagar, väldans jobbigt.. faktiskt

men sen när jag kom hem tänkte jag, när man har jobbat 10 timmar (7-17) får man faktiskt bry sig om sig själv ett tag, och just så gjorde lilla jag..

  • Först epilerade jag klart mina ben, jag hade rätt om att jag missat lite här o var ^^
  • Efter det blev det till att smörja in dem med EXTREMT återfuktande hudlotion, mi like!
  • Sen gick jag en promenad till min lilla toalett och skrubbade ansiktet, som vid tillfället sitter fast i en ansiktsmask.
  • Direkt efter jag kletat dit masken, gick jag o hämtade två påsar (3liter) och lite olivolja = jätteskön fotmask
Dessa små mysigheter kommer säkert fortsätta, för idag kommer jag bara skämma bort mig själv...



...och kanske lägga någon tanke på Dennis också, för det är faktiskt våran dag idag (:


v 3/1 - 2010 v




PS. Har i alla fall fått min pappa att leva längre idag..
snyggjonna




Kommentarer
Postat av: Ylva

OMG jag missa min å Markus dag.. hahahah såå jävla inte okej!

2010-03-03 @ 22:41:22
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback