Jag vill..

Jag känner mig så sjukt kreativ just för tillfället, jag vill rita med tusch, jag vill klippa o klistra papper, jag vill sitta och pyssla ihop smycken, jag vill forma med cernitlera,
jag vill retuchera i photoshop, jag vill till och med slipa på baken på bilen.

Jag vill helt enkelt göra något kreativt, göra någonting med händerna,
sätta färg på tillvaron.

Jag vill måla på väggarna, jag vill färglägga mina tråkiga möbler i trä, jag vill sy kläder,
jag vill sticka, jag vill virka..

Jag vill klippa hår, styla hår, sminka tjejer, sminka killar.

Jag vill skissa tatueringar, jag vill även ha en tatuering, som jag ska skissa själv, när jag
känner mig redo att faktiskt göra en sådan. Eftersom jag just nu är osäker på om jag
kommer göra den bra :P


Jag vill åka in till Akademibokhandeln och köpa vissa speciella tuschpennor, så jag får
kladda av mig lite.



Usch, det är faktiskt jobbigt att känna sig såhär, kreativ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback