Valborg @ Uppsala

Allt detta kommer i ordning...

Stadsparken: Champagnefrukost utan champagne men med jordgubbar, mackor,
pasta sallad, annan dricka och trevligt sällskap! Plus tjejen med extremt kort kjol och
en binda som satt helt fel!



Ekonomikum: Folk, musik, ännu mer folk, mer musik. Var dock inte där så mycket pga
att jag o Ylva mötte upp folket från trollhättan som fick 30 minuter att bli 2 timmar haha




Stadsparken igen: Finns inte så mycket att säga, satt o pratade mest, varvade ner lite
för att sedan gå o käka. Såg en kille med badring och paraply ta sig ett dopp i ån med.




Markus, Pontus, Krille, Mimmi, Ylva, Robin, Fredrik, Emma och lilla Jag!


Svenssons Taverna: Tyvärr har jag ingen bra bild på detta, då jag helt glömde bort
att min mobil faktiskt har blixt, men men. Det var här man märkte att de flesta blev
trötta plus att Krille försvann haha men enligt de andra skulle han dyka upp senare på
kvällen :P

Etage: Vi som var kvar; Ylva, Jag, Mimmi, Pontus, Markus och Krille (som faktiskt kom
tillbaka) drog till etage där det var nästintill folktomt men där slutade även dagen.
Kl. 12.30 mötte vi upp Ylva's pappa vid stationen för att åka hem.

Snipp Snapp Slut, där var sagan slut.

Fast idag hörde jag av Ylva att Markus hade gått vilse på natten för att Krille hade
försvunnit igen haha ja jag säger då det :P


Ikväll blir det Grillning hemma hos Ylva, får la se om Bror Hjort får stå kvar där han
står fint bredvid kyrkan, det ryktas om att "någon" vill förflytta honom till Ylva's tomt.

To be continued





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback