Are you with me?

Hemma efter en långdag i skolan, eller ja, för mig i alla fall! Började med föreläsning i datorgrafik sen blev det att visa upp kortfilmen. Mycket intressanta filmer hade kommit in!

Efter det så blev det lite delningar av folket, eftersom grupperna var WAY för stora, jag valde att bli omplacerad då jag gillar att jobba med nya människor och inte bli enformig :) får väl se hur det går, och nu har vi längre tid på oss med. Ska inte vara klar förens om 3 veckor, eller vi ska tänka oss 2 veckor, då läraren inte riktigt visste om det skulle bli kort om tid till det andra projektet vi ska göra sen!

Detta projekt skall bestå av en film där det någonstans i filmen helt och hållet byter perspektiv som t.ex. ett bankrån, först får man följa dom som utför kuppen sen får man följa antingen polisens arbete eller säkerhets personalen och kameraövervakningen. Så blir till att brainstorma lite i skolan imorgon..



Just nu håller jag på och lagar något jag aldrig lagat förr, dock vet jag att jag tycker att det är gott ^^ nämligen rimmad oxbringa! Får väl se hur det blir, en jag hoppas på att jag ska bli mätt och belåten när det är klart. Har tyvärr ingen kålrot så jag får nöja mig med potatismos istället för rotmos..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback