Det regnar Köttbullar!

Såg precis denna filmen och jag tyckte faktiskt att den var helt okej, en bra film att se när man är lite hängig och uttråkad. Ingen film jag skulle se på Bio dock..

Blev riktigt rörd i slutet (som vanligt), what's up with that?

Jag har blivit värsta bölaren, så fort det är något sorgligt eller fint i en film så börjar jag böla. En teori är ju att jag faktiskt har flyttat hemifrån och saknar mamma och pappa något olidligt, sen att jag har en pojkvän som bor så fruktansvärt långt borta. Plus att jag nästan aldrig träffar mina systrar, för att inte tala om resten av släkten!?

Ska bli gött med Släktmiddag den 5:e, dock är det inte hela släkten, men en del i alla fall <3


Nu tänkte jag ta på mig något varmt och ta mig till affären, vet att mina pengar börjar sina, men på onsdag kommer studiebidraget, som jag har längtat!!! Denna månad (december) måste jag verkligen planera mina inköp och vad jag ska äta, då pengar också skall gå till julklappar! Denna månad tycker jag faktiskt att det har gått sådär, jag har varit ganska sparsam men nu börjar maten i frysen ta slut!

Kanske ska passa på att storhandla när Dennis kommer, för då kan vi åka till City Gross och handla, lättare också när man har en bil!

Nej dags att röra på fläsket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback