Finally Home!

ÄNTLIGEN hemma, efter ja, många timmar i skolan. Men förhoppningsvis blir den färdiga videon riktigt fierce ^^ dock är den inte klar än men Nikki skulle fixa det sista nu ikväll!

Inlämningen är ju imorgon så!

På väg till skolan nu idag så hade jag ju min kamera och det var tur att jag stötte på Therese (tror jag hon stavar) för annars hade jag aldrig tänkt tanken på att plocka upp kameran och fota. Vilket härligt vinterväder, synd att det inte blev så många bilder, eller ja, jag tänker bara lägga upp en här på bloggen, i alla fall för denna gången;



Det snöar inte utan det är snö som faller så fint från träden, helt sagolikt! Måste då säga det att Bolougne skogen är nog av det finaste jag sett när det gäller "stadsparker" dock otroligt obehaglig att gå igenom själv sena kvällar, usch!

Nej, nu blir det väl att sitta och kika lite tv tror jag innan John Blund kommer och hälsar på, ny dag imorgon!



Puss på Dennis :D <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback