I Devise My Own Demise

Idag har det väl inte hänt sådär jättemycket, som vanligt...

Gick till Affären för att köpa Bregott och hämta ut en till Julklapp, en väldigt fin faktiskt.
Trodde inte att den skulle vara så bra som den var så jag hoppas nu att den som ska få den blir väldigt glad! ;)

Hemlighetsfull jag är, haha :D

Skrev ju tidigare också att jag skulle recensera onlinebutikerna som jag hade handlat julklappar för, sen tänkte jag; det är väl dumt, några som läser min blogg är ju dom som ska få klapparna och dom kanske kan luska fram vad jag har köpt!

Kan ju bara säga att jag har fått 3 av 5 paket än så länge, gick rätt fort tycker jag!

Nu snart måste jag diska IGEN, tar det aldrig slut!?!?!?! Sen ska jag göra samma mat som jag gjorde igår, men jag ska göra så det räcker tills matlådan till imorgon.

Så bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback