Kvällsbloggar!

Blir rätt mycket bloggning på kvällarna, kanske för att det är då jag har mest tid, vet inte ja! Men det blir i alla fall några inlägg och det är väl det som räknas antar jag!

Började dagen med skola, sjukt trött vad jag, kommer inte ihåg när jag var så trött sist, men blir väl så när man är långledig. Sen åkte jag hem och skulle bara titta på tv en LITEN stund, vaknade upp 2 timmar senare haha! Men jag var i alla fall inte trött längre, dock hade jag huvudvärk, så ska stärka mig lite med järntabletter hade jag tänkt!

Idag var jag tvungen och städa, men ville inte alls! Därför julpyntade jag lägenheten först (orkade inte vänta tills helgen) och helt plötsligt blev det roligt att städa, bara för att det blev så fint!


Min julstjärna som jag höll på o slita sönder innan den kom upp, skitsaker! haha


Minigranen är på plats, haha sött att det ligger en banan bredvid! ^^




Julbocken, men denna bock skall INTE brännas ^^


Imorse var det hagelstorm och nu på kvällen, eller ja fotot är väl taget kl. 20 kanske, men i alla fall, har det varit snöstorm, men nu har det lugnat ner sig.. får väl se hur det ser ut imorgon och om man blåser bort i stormen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback