Matdax!

Klockan är nu nästan 17 och i mitt huvud betyder det mat.. dock har jag ett problem, båda kastrullerna och stekpannan står i disken.. suck!

Men det är inte nog med det, det står massa annat där med, usch, jag vill verkligen inte diska. Känns som om det är det enda jag gör hela dagarna och det verkar aldrig ta slut! Jag kan förstå varför många äter snabbmat, det är både snabbt, gott, tillgängligt och bäst av allt, man behöver inte diska efteråt.... men men

Känner att jag verkligen måste äta något bra idag med, för ikväll är det träning, finns inget värre att motionera när man känner sig helt flottig efter snabbmat, i alla fall enligt mig.

Kanske skulle ta o käka lite tonfisk, har faktiskt nästan börjat lärt mig att tycka om den där budgetvarianten som smakade så illa i början, bra där Jonna, värsta som skulle kunna hända nu är att jag får sådan där fin tonfisk någon annan stans, då kanske jag halkar ner i mitt tonfiskdike igen och kontot sinar ^^

NEJ nu ska jag diska..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback