Söndag

Idag har det inte blivit mycket till att blogga!

Vaknade upp runt kl 12 tror jag? och tänkte att jag inte behövde stressa eller något för jag hade ju inte samling förens kl 15.45... MEN så var ju inte fallet, utan samlingen var ju faktiskt 14.30 så det var tur att jag kikade in på Facebook då alla skrev att det var match snart haha :P

Satt som reserv idag och visste väl redan innan att jag inte skulle få spela något om ingen typ dog, haha ALLA var så jävla taggade på att spela, kan ju bero på att många spelat i laget som vi mötte.

Riktig rysarmatch med många kontringar, målchanser och utvisningar.

Tjejerna var så duktiga så vi plockade med oss tre pinnar hem med en vinst på 1-4 :)

Efter matchen kände jag att jag fan inte orkade ställa mig att laga middag, blev en tripp ner till mc donalds och nu mår jag illa för att jag är så mätt men glad över att jag slapp få mer disk! haha

Till maten kikade jag på BEE Movie, shit vilken bra film! Faktiskt! Den kanske inte hade sådär jättebra handling men den var helt underbar, önskar att jag kunde få prata med ett bi haha




Bilderna från igår:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback