Stormy!

Jahapp då var man redo för träning nu då, känns rätt skönt att vara klar i tid. (Bussen går inte förens ca. 19.40) Så ärtsoppan jag har ätit kan få smälta in lite, kände mig jätteduktig som åt upp allt :D (350g) oc med Johnny's goda Senap så vart det ju till och med extra gott ^^ haha

Skall äta lite clementiner snart, har ju så många, fick ju 1½kg för 10kr!

Men gud vilket väder det är ute!! Ibland låter det som om ytterväggen skall ramla in, då det blåser som värst. Känns som om man nästan kan känna stormen inne i lägenheten med! Men som tur är så är det varmt här inne i alla fall!

Har märkt det idag också, man är mer mån om att det ska vara fint nu i lägenheten efter att julpyntet har tittat fram. Jag diskar direkt efter jag har ätit, jag plockar undan saker när jag slutat använda det, jag bäddar sängen. Hur mysigt som helst med en fräsch lägenhet! :D

Nej nu ska jag äta mina clementiner och kika lite tv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback