Tandådalen

Jag tycker att det är så mysigt att vissa pister redan är öppna, man blir lite sugen på att dra upp dit och åka. Glida ner för någon skön backe, dra in i skogen ett litet tag, hoppa över dom små guppen. Bara massa mys.

Ellerhur Dennis?

Jag tror att jag blev söndertjatad där ett tag om att åka upp till Sälen, men jag håller med, det är mysigt!


>> Länk till webbkameran <<

 

 

Sen kan jag ju passa på att berätta att vi faktiskt har en stuga där uppe i Sälen, mitt emot tandådalen, (inte stora tandådalen) som vi hyr utunder vinterhalvåret, så om det är någon som vill hyra så? höhöhö

Nej men skämt och sido, det är en väldigt mysig stuga med 10 bäddar och nära till skidbacken.

Mer information och bilder HÄR!

 

Pappa fick vara med på bild ^^

 

Utsikt över backarna mitt emot stugan!





Kommentarer
Postat av: Göran Hedlund

Tänk va snyyyyyyg man är bakifrån

2010-11-19 @ 16:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback