This Ain't A Scene, It's An Arms Race

Sitter och väntar på att min Karrekotlett skall bli klar, det luktar helt underbart i hela lägenheten! Dock måste jag diska innan jag kan äta, har ingenting att äta på eller med annars :D

Dagen skall väl spenderas med att fixa till lägenheten lite och bara ta det lugn, dock har jag träning ikväll.. mest därför jag vill äta detta braiga mål; Karrekotlett med kokta grönsaker och Jasminris. Hittade ett på City Gross av märket Orkidé, och om man hänvisar till bilden på förpackningen och beskrivningen skall det vara kladdigt (vilket jag gillar). Köpte Uncle Ben's Jasminris, och vilken besvikelse, fanns inte minsta lilla hint om kladdighet där. :P

Sitter även spänt och väntar på alla julklappar jag har skickat efter, dem flesta julklappar i år kommer från England, that's right, dels för att dom har annorlunda utbud plus att jag har hittat på riktigt bra reasaker! :)

Tänkte recensera några av dom butiker jag har skickat efter från sen, för att handla online från England är i princip samma sak som att handla online från Sverige, Om man tänker från ett ekonomiskt perspektiv.

Däremot är det SJUKT dyrt att handla från USA eller ASIEN, man kan räkna med att man får betala ca 30% av det man handlat för i tullavgift, vilket kanske inte är så skoj!

Nej åter till diskningen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback