Underhåll av Lägenhet

Under 2011 ska jag få min lägenhet rustad med tapetsering och målning av tak och väggar. Har letat runt lite på Gavlegårdarnas hemsida och kommit fram till att det är dessa tapeter jag har att välja på:


ECO DECORAMA:


BORÅSTAPETER:


Dom två tapeterna inom ramarna skulle jag kunna tänka mig att ha, den mörka som fondvägg bakom sängen och den ljusa i resten av lägenheten, om den är åt det grå/vita hållet och INTE är gulaktig! Enligt hemsidan står det att det kommer kosta 300kr för en fondvägg men vet inte om det ingår när jag faktiskt ska få det andra gratis. Då priserna nog finns där för dom som vill rusta utan att dem står på tur.

Tyckte väl inte att det var sådär jättekul tapeter att välja på men dom där två verkade lite intressanta!

Nu ska jag dricka oboy, för jag har köpt mjölk idag :D haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback