Dagens ungdomar...

Egentligen blir jag inte så förvånad över varför Ylva var så korkad idag i telefonen,
jag menar ni ser ju själv hur hon har blivit!? Umgås hon med fel folk, äter hon konstiga
kosttillskott eller är det helt enkelt så att det har med åldern att göra? Avgör själv...



Detta högt intelligenta påstående hade Ylva idag under vårat telefonsamtal:


Ylva - vi skulle behöva köpa en diskmaskin, skulle nog spara en hel del pengar på det,
så mycket vatten som vi gör av med... vi har ju ingen sån propp

Jonna - vadå, betalar ni för vattnet?

Ylva - nej....

och när jag frågar om dom betalar för vattnet menar jag naturligtvis utöver hyran...




EDIT: Är jag fail eller är jag fail....

Ylva påpekade att det är 2010, och då tänkte jag "öh, ja jag vet"
sen kom jag på att bilden på ylva i mörkt hår faktiskt är tagen iår och inte förra
året som min hjärna ville få det till, för det är ju inte så att ylva har varit blondin
hela detta året... eller?!




Kommentarer
Postat av: Ylva

haah me so haawt!

men darling, det är 2010 ;)

PUSS

2010-10-13 @ 23:04:21
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback